Давай з тобою грати! / Let's play!

   До народження Мілани я не дуже знала, як гратися з маленькими дітьми. У мене була сестра такого ж віку, тому нам вдвох було, чим зайнятися))
   А тепер я вчуся разом з Міланкою. З перших днів все більше і більше її цікавлять нові іграшки та ігри. Раніше це були брязкальця, різні звуки, предмети, які крутяться та пасочки. А тепер все що котиться та можна штовхати, фігурки тваринок та пальчикові ляльки. Вона дуже любить все звідкись діставати, брати дорослі речі та досліджувати (тобто все до рота). Звісно, на першому місці у нас книжки! З перших днів я показувала та розказувала історії, і тепер Мілана сама підповзає до ящика з книжками і дістає щось полистати;)) Її цікавить сам процес перелистування і тонкі книжечки вона теж гортає дуже обережно.
   На вулиці зима, тому багато гуляти ми не можемо, бо ще не ходимо. В основному в калясці спимо на свіжому повітрі. Але з перших місяців Міланка завжди спостерігала за людьми і була в захваті від дітей. На дитячому майданчику із здивованим поглядом спостерігала за їх грою. А тепер ми вдень на вулиці спимо, тому і нових вражень не дуже багато. Тому і вирішили, щоб Міланка починала гратися зі своїми однолітками.
   Чесно кажучи, я не знала, як вона буде себе вести в компанії з таким же карапузом, який лише на 3 місяці старше. Влітку ми вже їх знайомили, але тоді їх більше цікавили іграшки.

 Ось як починалася дружба між Міланою та Ванічкою:
наша хитрюга лізла до Вані, бо її дуже цікавила його соска більше, ніж сам Ваня)) тут Мілані 6 місяців.


   А цього разу вони змогли деякий час добре порозважатися ))
   Діти чудово провели час, а я була у захваті, бо змогла трошки побути шпигуном з фотокамерою )) дуже люблю ловити саме такі моменти) А тут нам вже 10 місяців.


Щодо фотосесій звертайтеся до мене у фейсбуці.

Comments

Popular Posts