ЯМама: список речей в пологовий будинок

Я вирішила написати список речей в пологовий будинок. Думаю, що це актуально питання для тих, хто збирається народжувати :) Я народжувала у 7-му пологовому будинку і всі речі почала потроху збирати десь за місяць. Цей список у мене був записаний у щоденнику і якщо я бачила потрібні речі, то одразу купувала, щоб не забути у майбутньому.

Всі речі були спаковані гарненько у сумку, щоб не возитися з усіма кульками, які ми бачили у поголовому будинку, коли ходили на огляд. Там всі татусі носилися з цими пакунками. Але коли ми приїхали, то нам сказали все розпакувати по кулькам і жодних сумок не можна... я була в шоці, якщо чесно. Тому краще зробити 3 пакунки: в родовий зал, для малечі та в палату.


1. Речі в родовий зал:

- нічна сорочка - легка, щоб нічого не заважало. Всередині тепло, тому можна не переживати, якщо вона просто буде на бретельках і коротка (у мене така була);
- шкарпетки;
- домашні капці;
- негазована мінеральна вода;
- постільна білизна: простирадло, підковдра і наволочка;
- просте або старе простирадло;
- одноразові пелюшки великі;
- дещо поїсти, бо трохи можна зголодніти - я брала горіхи та сухофрукти.

2. речі для малюка:
- 3 шапочки;
- 3 пари шкарпеток;
- 3 боді;
- 3 піжамки (їх називають ще "чоловічки");
- підгузники ( у нас були Moony);
- одноразові пелюшки 60x40 (наприклад, Tena) десь 2 пачки(великі та менше), їх багато в перші тижні не буде. Але в принципі такі речі і внизу в аптеці можна буде купити;
- 3 байкові пелюшки;
- 3 ситцеві пелюшки;
- олійка та присипка;
- вушні палички;
- вологі серветки (ми використовуємо японські Moony);
- електричний термометр (весь час треба міряти температуру малюку і записувати у щоденник до виписки);
- для пупка (зеленка або перикись водню, як всюди пишуть) але я мазала настойкою евкаліпту та Боро Плюс (порекомендації жінки, яка вела йогу).
- Хьюмер(морська вода для новонародженних) для носіка (дуже потрібна штука, бо в палаті дуже душно);
- аспіратор для носіка;
- зволожувач повітря маленький (в палаті не вистачає вологи);


3. речі в палату:
- нічна сорочка (тобто їх має бути загалом дві);
- постільна білизна (другий комплект: простирадло, наволочка та підковдра. Я не знала і взяла лише один комплект, тому не вистачило, бо перший використали у родовому залі);
- одноразові пелюшки великі;
- 2 рушники: для рук та тіла;
- 2 бюстгальтера для годування;
- Purelan (якщо будуть трішини сосків);
- великі гігієнічні прокладки (урологічні або я купувала японські-супер);
- паперовий рушник;
- туалетний папір або краще вологий туалетний папір(наприклад,  Zewa);
- шампунь;
- мило дитяче;
- чашка, тарілка, веделка та ложка;
- одноразові післяпологові труси (десь штуки 4)
- прокладки для грудей (я задоволена фірмою JOHNSON’S);
- зубна щітка та паста;
- щітка для волосся;
- фен;
- косметика;
- пакети для сміття;
- зарядка для телефону;
- окуляри або лінзи (якщо проблеми із зором); 
- блокнот та ручка;


- карта вагітної;
- паспорт;
- одяг на виписку (чоловік і потім може привести);
- одяг для дитинки (шапочка та конверт, якщо це зима).

.. здається все)


Якщо є пропозиції у матусь, які вже народили, то пишіть і я буду рада дописати до існуючого списку ;)

Comments

Popular Posts