ЯМама: догляд під час вагітності



В цій публікації напишу трошки про те, що допомагало мені почувати себе комфортно та підготувати своє тіло до родів.


Отже,

для тіла:
 - піти на йогу, або вдома робити вправи. Це дуже корисно для здоров'я! У мене б не вистачило сили духу займатися вдома, тому пішла на йогу і жодного разу не пошкудувала, бо мені пощастило потрапити до жінки, яка навчила багато чому і займалася ще йогою з Міланкою;
- обливатися прохолодною водою. Я не фанатувала, а лише секунду холодну і назад під теплий душ. Або просто під прохолодною водою стояла і уявляла, що я на пляжі і мені дуже спекотно, хоча на вулиці вже зима була)
- якщо болять ноги, то також потрібно їх закалювати: обливати холодною водою хоча б раз на день. І споживати продукти з кальцієм ( про їжу тут можна почитати).

для живота:
- кожного дня я мазала живіт оливковим маслом. До того ж не дуже багато їла, і розтяжок в мене жодних немає;
- бандаж я не носила, тому не можу нічого про нього сказати.

для грудей:
- в морозильнику тримати кубики із льодом (звичайна вода + трохи настою звіробою):  мазати одним - двома кубиками декілька разів на день (я хоча б раз вдень я пробувала не забути про цю процедуру :). Дуже корисно для тих, хто хоче годувати груддю і добре їх підготувати, щоб потім не боятися холодів.
- білизна: мені пощастило придбати класну модель бюстьє під час вагітності, яку я до сих пір ношу, бо вона дуже зручна під час годування груддю. А саме: німецьке бюстьє Anita, модель 5100. Думаю, десь в Києві можна купити, але я замовляла в Одесі.

гігієна:
- я користувалася простим дитячим милом(Невская косметика). І після душу користувалася оливковим маслом, якщо була така потреба.

для моральної складової:
- читати художню літературу, бо потім часу не дуже буде)
- дивитися добрі художні фільми. Щодо фільму про роди, то можна подивитися "классный фильм про роды.
- перед сном ставити класику і запалювати ароматичну свічку :)

Comments

  1. А в какой студии ты занималась йогой и как зовут преподавателя?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts