New Year is coming...

   Давно я не публікувала нових фотосерій, хоча в мене є що показати. Оскільки через декілька годин буде новий рік, то хочу пділитися фотографіями з Міланкою під новорічною ялинкою. Я її довго не могла спіймати на камеру, але все ж мені вдалося приманити її дерев'яними іграшками :)) Цього року на нашій ялинці багато іграшок з дерева та тканини, бо тепер з нами маленький карапуз. Внизу я повісила такі прикраси, які не можна розбити, а на горі вкрасуються скляні. Протягом осені та у грудні я купувала гірлянди та оригінальні іграшки, а деякі робила на замовлення. Мені дуже подобається ялинка цього року і нехай ці фотографії принесуть вам святковий настрій, хоча і снігу поки немає... ))
   Цей рік був дуже важким для всієї країни, і я хочу, щоб це був переломний момент в нашій історії і далі все ставало краще і краще. Я вірю, що Мілана народилася вже в новій країні, якою можна буде пишатися.

   Всіх з новим 2015 роком!


Comments

Popular Posts