Time for bed? Time for fun!


  Вже більше року в нас поселилась "Міланашиловпові", яка на одному місці не сидить, навіть коли вже треба йти спати. Про те, що виявляється йти спати не так вже легко для малюків, які весь час хочуть все досліджувати, я напишу вже скоро, бо для цього треба зібратися з думками.
  Коли я зараз беру камеру в руки, то я знаю, що мені доведеться робити декілька справ одночасно: зловити Мілку на камеру, примусити її відволіктись від мене, щоб вона одразу не бігла в мою сторону і нарешті остання найважливіша річ - не дати їй звалитися з ліжка )) Найдієвіша річ  на сьогодні - це дати книжку в руки і можна декілька хвилин пофоткати, але потім починається буревій та гра "злови на камеру та не дай звалитися з ліжка". Думаю, ви зрозуміли, що перепочинку у мене немає))

Music: The paper kites – woodland



Comments

Popular Posts