Жовтень: трохи французького настрою. Аня.

В той день зранку було хмарно, але це було навіть краще, бо трохи прохолоди додавало романтики у нашу зйомку з французьким настроєм. Знімали ми близько години, але цього вистачило для гарних фотографій. Я взагалі схиляюсь останнім часом до думки, що не потрібно витрачати більше двох годин на зйомку (на портретну так точно). Години - півтори досить, щоб всі залишилися задоволеними та ще мали сили після гарно проведеного часу)) Круасани, шоколад та фраппучіно - що ще потрібно для гарного настрою?))








P.S. 

Для мого гарного настрою був потрібен ще той факт, що моя дитина заснула без мене! Велике спасибі бабусі та татусеві, які мені завжди допомагають та гуляють з Міланкою поруч, коли я на зйомках :))
Я без малечі зараз нікуди) Тому їй "доводиться" гуляти на свіжому повітрі )) В той день ми ще півтори години сиділи, щоб Мілана поспала, бо не знаю, як у кого, але у нас дитина дуже всім цікавиться і вкласти спати іноді проблематично, тому мені важливо, щоб вона поспала. 

Comments

Popular Posts